reklama

Choroby a kyslé telo - Best friends

Odpoveď na otázku prečo som začala písať je veľmi ľahká – nemôžem sa už pozerať na to, aké majú ľudia mylné predstavy o svojom zdraví. Nemôžem sa takisto pozerať na to, ako ľudia trpia rôznymi ochoreniami ( za ktoré si však môžu sami) – ktoré riešia akým spôsobom ? Tým že idú lekárovi a ten im na to predpíše nejakú chemickú gebuzinu, ktorá všetko vyrieši. Pri takejto postupnosti sa človek MOŽNO dožije 60 rokov, ak som aj to nepovedala veľa! Mám 23 rokov. V Máji to bude rok čo som prestala jesť mäso. Neprestala som ho jesť preto, že by som sa chcela zaradiť do nejakého módneho trendu. Proste som cítila "že tady cesta nevede". Neskôr mi náhodne (nič v živote nie je náhoda, všetko je tak ako má byť), vybehlo na Youtube video s jedným chlapíkom z Ameriky, ktorý bojuje za práva zvierat, milión krát bol už zadržaný políciou, dostal milión pokút - ale ani to ho nezastavilo. Robil prednášku na tému vegánstva, na ktorej hovoril vlastne zážitky, kde približoval fakty o mäse - ktoré vôbec nie je zdrojom živín pre naše telo/ ale o tom potom. Takisto zverejnil aj videá o tom, ako sa vlastne zaobchádza so zvieratami..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (74)

Poviem Vám, po dopozeraní týchto videí som dostala hodinový nával plaču. A to bol asi ten moment kedy som zo svojho jedálnička všetko živočíšne. Preorientovala som sa na rastlinnú stravu, jem veľa zeleniny a ovocia, pijem veľa štiav, venujem svoj čas pozitívnym aktivitám, veľa sa smejem – cítim sa tak dobre ako som sa ešte necítila.

Prečo o tom ale píšem?

Má to veľkú súvislosť s témou prekyslenia tela . Nemienim tu zo seba robiť žiadnu odborníčku, ani zastupovať úlohu lekárov. Len chcem poukázať na to, že človek si môže za všetky choroby sám. Keby sa len trošku snažil a vyrovnával tú rovnováhu Ph, neumierali by ľudia na rakoviny, infarkty, mozgové porážky, deti by už vo svojom útlom veku netrpeli obezitou ! Jediným liekom je strava, tá správna strava. No tak odpovedzte si teraz sami pre seba. Koľko vody vypijete denne? Koľko času venujete príprave zdravého jedla ? Čo tak ovocné a zeleninové šťavy? Smoothie? Koľko krát za týždeň si idete zabehať ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Snažiť sa robiť osvetu v rámci stravy je ťažké, lebo keď začnete niekomu tvrdiť, že mäso je zlé a namiesto nedeľného rezníku si má radšej pripraviť tofu – tak Vás pošle veď viete kam! Vidím tie výsledky na sebe, vidím tie výsledky na ľuďoch v mojom okolí, ktorí sa takisto vybrali touto cestou.

A viete čo som im povedala ?

„Vynechajte zo svojho jedálnička mäso a všetko čo je živočíšneho druhu. Vynechajte múku, pečivá koláčiky a keď Vám bude náhodou múka chýbať nahraďte ju zdravšou variantou. Vyčleňte cukor a sladkosti. Pite veľa vody, pravých ovocných štiav a smoothies. Jedzte veľa ovocia a zeleniny. A nezabúdajte na pohyb.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vy sami sa budete cítiť lepšie a nielen Vy ale aj ľudia okolo Vás, lebo budú vidieť, že z Vás srší pozitívna energia. Zdravé telo, zdravá duša, všetko je jeden súlad – naozaj je to tak! :-)

Čo tak naštartovať sa do nového týždňa touto „očistnou kúrou“? Skúste tomu dať minimálne týždeň a uvidíte, že výsledky sa dostavia. Zbohom kyslé telo, zbohom všetky choroby! :-)

Simona Horniaková

Simona Horniaková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jedného dňa si všetci uvedomia, že vôbec nie je dôležité byť perfektný ale byť šťastný. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu