reklama

Strava nie je voľba, je to cesta

Strava nie je len voľba, je to cesta. Cesta k niečomu lepšiemu, hodnotnejšiemu. V každom časáku píšu o tom ako schudnúť, ako sa zbaviť zvyšných kilogramov a blabla. Pri cestách sú veľké pútače o tom, že si určite musíte kúpiť práve tieto tabletky za minimálne 50 euro a jedine s nimi schudnete. A čo tak reklamy ?? Všimli ste si niekedy akú majú postupnosť ? Najprv vybehneme reklama na mäso, na čokoládky, chleba - potraviny v akcoške. A následne za tým ide reklama na podporu čriev, proti zápche, tabletky na všetko! :) Zamyslel sa niekedy niekto nad tým aká chémia sa nachádza v týchto očistných produktoch? Alebo čo tak jojo efekt? Každý sme si tým prešli, ja viem. Vlastná skúsenosť. Ja som takisto bádala, hľadala, dietovala, hladovala, nepila, nejedla - len aby som schudla nejaké to kilečko. Ako sa hovorí, dôležitý nie je cieľ ale cesta. Samozrejme tým nechcem povedať, že už som v rámci stravovania osvietená a viem všetko, to nie! Ešte je toho veľa čo sa musím naučiť, alebo čomu porozumieť. Ale verím tomu, že ma niekto, niečo, tam zhora osvietilo - nič nie je len tak. :) Mám niečo o čo sa chcem deliť - o moje zážitky, o moje dojmy, reflexie,o émocie ktoré cítim ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veď som len človekom ako každý jeden z nás. Páči sa mi , že stále viac a viac sa začína uberať tou lepšou cestou v rámci stravovania. Zaujíma ich zdravá strava, záujem o seba, o svoje telo, že je veľmi dôležitá rovnováha. Vedeli ste, že každé telo má svoje Ph? Zložky potravy ktoré konzumujeme môžme rozdeliť na kyselé ( mastné jedlá, alkohol, cigarety, sladkosti, stres, negatívne myšlienky) a zásadité ( ovocie, zelenina, šťavy, smoothies, čerstvý vzduch, fyzická aktivita, smiech, láska .. ).

Samozrejme, že týmto som teraz nechcela povedať aby ste odišli žiť niekam na samotu u lesa a pili len vody z potôčika a celé dni meditovali (podotýkam, že absolvovať niečo takéto v rámci predĺženého víkendu tiež nie je na škodu):) Myslím tým, snažiť sa túto rovnováhu v sebe budovať. Je ťažké meniť niečo, čo nám bolo od malička vštepované a ešte ťažšie presadzovať svoj názor medzi ostatnými tými "nezainteresovanými" - poznám ten pocit keď Vás ľudia majú za blázna! :) Veď len skúste niekedy povedať svojej babke, že ste vegán a že odmietate jesť všetko živočíšne - bude Vás mať za blázna a bude považovať Vašu stravu za chorú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale, nikdy sa netreba vzdávať. To že každý máme odlišné presvedčenia je úplne normálne, iné názory, zmýšlanie, životy. Keby ste pred pár rokmi povedali, že sa zo mňa zo dňa na deň stane vegetariánka (z vlastného presvedčenia) a že neskôr si poviem, že prestanem jesť aj všetko živočíšne a bude zo mňa vegánka? Isto by som Vám neverila :). Ale verte, že každý máme nejakú tú misiu na tomto svete (budem chvíľku duchovná), ktorú máme naplniť a každý na to v tom správnom čase prídeme. Možno práve tou mojou je to, že mám odovzdať niečo čo viem ja - ostatným, úplne zadarmo, len tak nezištne. Možno :)

Simona Horniaková

Simona Horniaková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jedného dňa si všetci uvedomia, že vôbec nie je dôležité byť perfektný ale byť šťastný. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu